E-ticket tájékoztató

Mielőtt az E-Ticket megoldást választja, kérjük, figyelmesen olvassa el a következő tájékoztatót!

Mi az az E-Ticket? 
Az E-Ticket egy kényelmes, biztonságos, gyors jegyvásárlási forma, amelyet használva Ön sorbanállás nélkül, akár az otthoni karosszékben ülve tud belépőjegyet vásárolni a Pannon Produkció rendezvényeire. A kiválasztott és bankkártyával kifizetett jegyet a számítógéphez csatlakoztatott szabványos nyomtató segítségével tudja kinyomtni. Az így, otthon kinyomtatott jegy valódi belépőjegynek minősül.

Hogyan lehet hozzájutni? 
A jegyvásárlást ugyanúgy kell elkezdeni, mint egy hagyományos jegyrendelést (lásd „Hogyan vásároljunk“ menüpont). Ha kiválasztottuk a megvásárolni kívánt belépőket és a kosárba tettük, a rendszer lehetőséget ad, hogy szállítási formaként az E-Ticket lehetőséget válasszuk.

Hogyan kell fizetnem az E-Ticket-ért?
Az E-Ticket, mint szállítási mód csak bankkártyás fizetés esetén lehetséges.

Hogyan jutok hozzá az E-Ticket-hez?
A rendelés megtörténtéről rendszerünk automatikus visszaigazolást küld, amely tartalmazza az E-Ticket-et, ami nem más, mint egy PDF dokumentum, amelyet a letöltés után tárolhat a számítógépén, és bármikor kinyomtathatja.

Hogyan nyomtassam ki az E-Ticket-et?
Az E-Ticket, ahogy azt már említettük egy pdf dokumentumként jelenik meg a számítógépén. A dokumentum megnyitásához szüksége lesz az Adoba Acrobat Reader programra, amely ha nincs telepítve a számítógépén, ingyenesen letöltheti az Adobe honlapjáról. A nyomtatáshoz sima A/4-es, fehér, 80 gr-os irodai papírt használjon. A nyomtatást egyébként akár tintasugaras, akár lézernyomtató segítségével is elkészítheti, fontos azonban, hogy a nyomtatáshoz ne használja a nyomtató gazdaságos (draft printing) üzemmódját, mert ez a vonalkód torz megjelenítését eredményezheti.

Hogy működik az E-Ticket?
Az E-Ticket tartalmaz egy egyedi számkombinációt, amit egy vonalkód tartalmaz, amely minden, a rendeléssel kapcsolatos információt tartalmaz. Segítségével beazonosítható a jegy, ezért nincs szükség arra, hogy egyéb biztonsági jelekkel védjük a jegyet. A vonalkódot a rendezvény helyszínén, a belépés előtt kollegáink elektronikusan ellenőrzik.

Biztonságos-e az E-Ticket?
Ha néhány egyszerű szabályt betartunk, akkor igen. Az első és legfontosabb, hogy semmilyen körülmények között se engedje, hogy az E-Ticket-ről másolat, újranyomtatás készülhessen. Kollegáink a vonalkódleolvasáskor csak és kizárólag a vonalkód eredetiségét ellenőrzik. Annak eldöntése, hogy az a nyomat, ami a vonalkódot tartalmazza az eredeti E-Ticket-en van-e, vagy esetleg egy másolaton, nem feladatunk. A rendszer nem lát különbséget másolt vagy eredeti vonalkód között, ezért az alapszabály az, hogy az ELSŐ érvényesen lehúzott vonalkódot fogadják el a kapuknál eredetinek, minden egyéb, esetlegesen érkező további azonos vonalkód másolatnak lesz minősítve, ami azt eredményezi, hogy a másolat birtokosát a kapuknál nem engedik be a rendezvényre.

Több jegyet rendeltem. Mit nyomtassak ki? 
Ha egynél több jegyet rendelt egy rendelés keretében, a visszaigazoló e-mail több PDF dokumentumot tartalmaz, szám szerint annyit, ahány jegyet rendelt. Ügyeljen arra, hogy minden dokumetumot nyomtasson ki, de mindegyiket csak egyszer!
Mikor nyomtassam ki az E-Ticket-et? Miután megkapta az E-Ticket elkészültéről szóló emailt (tárgy: “Email confirmation”), bármikor kinyomtathatja. Azonban javasoljuk hogy amennyiben a számítógépéhez vagy e-mail postafiókjához Önön kívűl más személyek is hozzáférnek úgy az E-Ticket-et ne tárolja a gépén, nyomtassa ki és a PDF állományt törölje a számítógépről.

Nem kaptam emailben visszaigazolást. Mi a teendő?
Ha mindenben a fentiek szerint járt el, és mégsem kap emailben visszaigazolást, a következő problémák léphettek fel: 
Rosszul megadott e-mail cím: Ellenőrizze, hogy a regisztrációkor megadott e-mail cím helyes-e. Ezt bejelentkezés után a ‘személyes adataim’ menüpont alatt teheti meg.
Visszaigazolatlan fizetés: Előfordulhat, hogy a kommunikáció megszakad a bank fizetési oldala, és az Interticket szerverei között. Ekkor bár a bank megterheli a rendelés értékével a bankkártyáját, az Interticket viszont nem értesül ennek sikerességéről.
NAGYON FONTOS! Ha úgy érzi, hogy a rendelés során minden szempontból megfelelően járt el és mégsem jött meg a visszaigazolás, ne ismételje meg a rendelést, hiszen minden további rendelés azzal fog járni, hogy újra megterheljük a bankkártyáját a rendelés összegével. Ha nem kapja meg a visszaigazoló emailt, kérjük, mihamarabb jelezze azt a jegy@pannonprodukcio.hu email címen, és ne felejtse el megadni a rendelésszámot.

Sikeres E-Ticket vásárlást kívánunk Önnek!

Esemény naptár

MozART Group

2018.01.07.
Budapest Kongresszusi Központ
Bővebben

ENNIO MARCHETTO

2018.02.03.
MOM Kulturális Központ
Bővebben
<< 2017 szeptember >>
hétfőkeddszerdacsütörtökpéntekszombatvasárnap
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1